Pages

Thursday, April 21, 2011

Belajar Menulis Blog + MY BIRTHDAY TODAY

Buah cempedak di luar pagar
Ambil Galah tolong jolokkan
Saya budak baru belajar
Kalau salah tolong Tunjukkan

Hari ini hari pertama saya menulis blog... baru nak belajar menulis... Harap2 selepas ini pandailah saya....

Hari ini juga adalah hari Lahir saya yang ker 49 tahun... Aduh... bertambah tua lah saya... tahun depan..sudah 50 tahun.. pagi Ling Jalil my beloved hubby dah nyanyi....happy birthday to you... happy birthday to you.. happy birthday to ling juariah.. happy birthday to you.... Apa azam ling... umur nak meningkat 1 tahun lagi.. dah 49 tahun... Boleh main FB berjam2.. tak boleh ker tukar membaca Al quran berjam2 pulak lepas ni... InsyaAllah... Itu jawapan saya...

Kita pun sekarang dah baca Quran ling... before zuhur... lepas zuhur... befor maghrib.. lepas maghrib... InsyaAllah dengan terjemahannya sekali ling... hehe..

Azam saya hanya ingin meningkatkan lagi Amalan Haria saya ... Mempelajari Ilmu Agama  klebih banyak lagi... Khusyuk dalam sembahyang.. dan menghadirkan diri dalam banyak lagi program Agama.. YaAllah bantu lah aku...

No comments:

Post a Comment