Pages

Wednesday, May 18, 2011

RABBIT FOR SALE...DOUBLE LOOP... ADA YANG NAK BELI KER?

Kalau ada yang nak beli atau nak tanya boleh hantar msg ke FB saya...

Yang ini  baka campur2.. dengan Butterfly... Double loop .. ada 4 colour.. white, brown + black, golden and white + black+brown....

Comel sekali...cak!!!





Ayu kan... saya buli dia suruh poosing...!!!!




suruh senyum pun tak nak...masam je muka.. penat tunggu !!!


Yang ini siap suruh berdiri kat tingkap poosing... saya cakap bakal2 mertua awak nak tengok.... senyum...


Yang ini brown + black... handsome.. lupa la nak tengok jantan ke betina.... rupa garang macam jantan...
double loop juga..( telinga dua2 jatuh)


ada jambul kan?... ini Sebab kacuk butterfly..


yang ni just refused untuk berdiri... tak sporting langsong


di pujuk2 lama2 berdiri juga..hehe


kat ground pun malas nak jalan



hensem kan?


SINGLE LOOP.....




Yang kat bawah ni ANGGORA saya... NOT FOR SALE... nak tunjuk ajer...


Comel tak?... punya la lebat bulu... mata pun gtak nampak


tak boleh nak jual lagi... sayang,..tak banyak.... banyak yg tak jadi...


Kalau ada yang berminat dengan anak dara dan anak teruna saya ni.. boleh msg saya yer....

No comments:

Post a Comment